Tags: Rabarber

Rabarbertaart

Deze mooie rabarbertaart bakte ik om te trakteren voor mijn verjaardag op de schilderles. Wij hebben een rabarber struik is onze tuin staan, gewoon tussen de bloemen. Ja waarom niet. Heerlijk je eigen rabarber...