Rabarbertaart
Deze mooie rabarbertaart bakte ik om te trakteren voor mijn verjaardag op de schilderles. Wij hebben een rabarber struik is onze tuin staan, gewoon tussen de bloemen. Ja waarom niet. Heerlijk je eigen rabarber...
Blog / Recepten / Taart en Gebak
door Marion · Published 19 februari 2024 · Last modified 2 maart 2024
Deze mooie rabarbertaart bakte ik om te trakteren voor mijn verjaardag op de schilderles. Wij hebben een rabarber struik is onze tuin staan, gewoon tussen de bloemen. Ja waarom niet. Heerlijk je eigen rabarber...
Meer